Conas a Sábháil Mac Outlook Ríomhphoist chuig Windows Outlook?

Athraíonn riachtanais de réir feabhsuithe ama agus teicneolaíochta, déanann a n-intinn a n-intinn aistriú ó ardán amháin go hardán eile. Oibríonn an coincheap céanna le haghaidh feidhmeanna cliant ríomhphoist freisin. Athraíonn na húsáideoirí iolracha ó chliant ríomhphoist amháin go cliant eile mar gheall ar a gcuid riachtanas. Sa lá atá inniu ann, tá an chuid is mó de na húsáideoirí ag athrú formáid OLM go PST. Faigheann roinnt úsáideoirí réiteach simplí agus iontaofa maidir le conas ríomhphoist Mac Outlook a shábháil ar Windows Outlook.

                                                              ÍOSLÓDÁIL ANOIS

Dá réir sin, sa phost seo, táimid ag dul chun míniú a thabhairt ar réitigh dhifriúla trínar féidir leis na húsáideoirí Mac Outlook a dhéanamh go héasca agus go héifeachtúil le Windows Outlook ar bhealach gan stró.

Cén fáth go n-athraíonn úsáideoirí ríomhphoist ó Mac Outlook go Windows Outlook PST Format?

Tá roinnt cúiseanna leis an athrú ó Mac Outlook 2011, 2016 go Windows Outlook 2019, 2016, 2013, 2010, etc. Ach, braitheann na cúiseanna seo ar riachtanais úsáideoirí agus ar riachtanais eagraíochta.

1. Úsáideoir ag athrú ó Outlook for Mac go córas oibriúcháin Windows
2. Athrú Mac Outlook 2011 go Windows Outlook mar gheall ar riachtanais na heagraíochta agus na cuideachta.
3. Ar mhaith leat sonraí Mac Outlook a rochtain agus a oscailt ar Windows Outlook 2019 2016 nó aon eagráin eile.

Is tasc an-dúshlánach agus deacair é iarratas ríomhphoist a roghnú i measc cliant ríomhphoist éagsúla. Fós, is é MS Outlook an chéad rogha d'úsáideoirí mar gheall ar a chuid beart. Le Outlook, is féidir le gach ceann de na ríomhphoist, féilirí, teagmhálacha, tascanna, nótaí, etc. a bhainistiú go héasca ar bhealach éifeachtach le sochair eile freisin. Thairis sin, tá comhaid sonraí Outlook iniompartha agus slán i gcomparáid le Mac Outlook. Dá réir sin, déanann gach gné chomh hard sin Windows Outlook an feidhmchlár ríomhphoist is fearr i gcomparáid le Mac Outlook.

Conas a Sábháil Mac Outlook Ríomhphoist chuig Windows Outlook?

Chun an tiontú ó ríomhphoist OLM go formáid Outlook PST a dhéanamh éasca agus gan stró, íoslódáil bogearraí Tiontaire OLM. Tá an t-iarratas cláraithe leis an ngné ardleibhéil agus uathúil is fearr, rud a bhaineann le cúpla cad a tharlaíonn nuair a bhogann sé comhaid bhformáid PST. Le cabhair bho bhogearraí Tiontaire OLM, is féidir le húsáideoirí ilchomhaid sonraí a aistriú ó Mac Outlook go PST, MSG, EML, MBOX, srl. Tá sláine na sonraí fós slán tar éis OLM a thiontú go PST. Tagann an t-uirlis le comhéadan atá éasca le tuiscint agus ní theastaíonn eolas teicniúil uaidh. Agus comhaid OLM á n-aistriú go PST, deimhneoidh na bogearraí go bhfanann na sonraí slán agus slán le linn an phróisis, fiú leis na meiteashonraí, fanann sé seasmhach mar atá sé.

Lean na Treoirlínte Comhlánaithe chun Mac Outlook OLM Files a thiontú go Windows Outlook 2019, 2016, 2013, etc.

Ar dtús, íoslódáil agus suiteáil na bogearraí ar mheaisín atá bunaithe ar fhuinneoga. Ansin lean an próiseas céim ar chéim chun comhaid OLM a onnmhairiú go formáid PST.

Céim 1. Seoladh na bogearraí agus cliceáil ar na roghanna Roghnaigh Comhaid / Roghnaigh Fillteáin chun comhaid / fillteáin OLM a chur leis.
Céim 2. Anois, brúigh an cnaipe Next chun leanúint ar aghaidh. Féadann duine an rogha “Úsáid Mód Bainte le haghaidh Comhaid OLM Éillithe” a roghnú i gcás comhaid OLM truaillithe.
Céim 3. Nuair a bhíonn na comhaid OLM uaidh. Scanann na bogearraí gach comhad / fillteán luchtaithe sula dtéann tú ar aghaidh leis an bpróiseas tiontaithe. Ansin, cliceáil ar an gcnaipe Next.
Céim 4. Tar éis duit an cnaipe Next a chliceáil, is féidir leat formáid comhaid aschuir PST a roghnú. Agus, cliceáil freisin ar an rogha Conair Scríbe chun comhaid chomhshó Mac OLM a shábháil i bhformáid PST.
Céim 5. Ar deireadh, brúigh an cnaipe Tiontaigh chun an próiseas tiontaithe a thosú.

Conclúid

Ag an deireadh, molaimid d'úsáideoirí an t-eagrán taispeána saor in aisce de na bogearraí a íoslódáil, a cheadaíonn 10 mír a onnmhairiú ó gach fillteán de OLM go PST. Tá an leagan taispeána saor in aisce den uirlis an-chabhrach chun feidhmiúlacht na hoibre bogearraí a sheiceáil agus a anailísiú sula gceannaítear an eochair cheadúnais.

  Never miss a story from us, get weekly updates in your inbox.