Łatwo eksportuj plik CSV do VCF za pomocą aplikacji zewnętrznej CSV do VCF Przetwornik

Jeśli wcześniej zapisałeś swoje kontakty w formacie CSV i teraz chcesz przenieść kontakty z CSV do vCard. Możesz użyć bezpiecznego narzędzia do konwersji CSV na VCF, które może bezproblemowo eksportować CSV do VCF po kilku krokach. Ponadto aplikacja jest wypełniona kilkoma przydatnymi funkcjami, które sprawiają, że konwersja jest płynna.

Wprowadzenie - CSV v / s vCard

CSV oznacza wartość oddzielaną przecinkami i służy do przechowywania danych tabelarycznych do danych tekstowych za pomocą przecinków. Plik CSV można otworzyć za pomocą różnych aplikacji, takich jak MS Excel, Open Office, arkusze Google itp.

VCF oznacza plik wirtualnego kontaktu, który jest standardowym formatem do przechowywania kontaktów. Przechowuje pełne dane kontaktowe, w tym tytuł, numer biura, adres domowy, stan, kod PIN itp. Plik vCard można łatwo otworzyć za pomocą różnych aplikacji i urządzeń, takich jak Thunderbird, Outlook, Gmail, iCloud, urządzenia mobilne z systemem Android.

Jak wyeksportować CSV do VCF?

Jeśli szukasz ręcznej metody eksportu CSV do VCF. Przestań go szukać, ponieważ nie ma dostępnej metody ręcznej. W tej sytuacji chcielibyśmy zaproponować Ci profesjonalne narzędzie o nazwie CSV do VCF Przetwornik.

Oprogramowanie jest przydatne do eksportowania danych CSV do formatu pliku VCF bez żadnych strat i zmian w danych. Dzięki tej płynnej aplikacji możesz łatwo eksportować CSV do VCF w krótkim czasie bez żadnych trudności. Oprogramowanie z powodzeniem obsługuje wszystkie wersje systemu Windows.

Wyróżnione funkcje narzędzia CSV do VCF Przetwornik

  • Nie ma potrzeby pomocy technicznej w celu wykonania konwersji
  • Zaufane narzędzie bez utraty danych
  • Możliwość przeglądania pełnych danych kontaktowych przed ostatecznym eksportem
  • Lokalne zapisywanie wyników
  • Pełne skanowanie w celu konwersji zdrowych plików
  • Pobierz darmowy konwerter CSV na VCF
  • Nieograniczona konwersja kontaktów
  • Możliwość konwersji wybranych artykułów na eksport
  • Łatwa praca na wszystkich platformach Windows
  • Bez problemu zezwalaj na pliki CSV o dużych rozmiarach

Trzyetapowy proces konwersji całych kontaktów CSV na VCF

Proces ma tylko trzy kroki, upraszczając pracę -

  • Otwórz i uruchom oprogramowanie i załaduj plik CSV
  • Zobacz pełne dane kontaktowe i funkcję mapowania
  • Wybór docelowego miejsca docelowego do zapisywania plików VCF

Ostateczny werdykt

Narzędzie CSV do VCF Przetwornik jest wolne od błędów i wirusów i zapewnia 100% dokładne wyniki konwersji bez szkody dla żadnego pliku. Jeśli chcesz dobrze znać aplikację, możesz pobrać wersję demonstracyjną i sprawdzić, czy działa i działa narzędzie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź tutaj: - https://www.softakensoftware.com/csv-to-vcf-converter.html

  Never miss a story from us, get weekly updates in your inbox.