Format Excel do vCard - Importuj kontakty Excel do VCF

Czy kiedykolwiek słyszałeś o pliku vCard? Co to jest i jak jest dla nas przydatne? Szukasz sposobu na eksport kontaktów z Excela do pliku vCard? VCard to popularny format plików do przechowywania kontaktów i informacji. Zapisywanie naszych kontaktów w pliku Excel jest teraz starym trendem. Obecnie prawie każdy program, urządzenie i system operacyjny obsługuje format vCard, dlatego musisz przechowywać wszystkie dane kontaktów i inne informacje w tym formacie. Aby dowiedzieć się, jak przekonwertować program Excel na format vCard, chcę nadal czytać ten artykuł.

                                                                  POBIERZ TERAZ

Uwaga: jeśli arkusz kalkulacyjny Excel jest uszkodzony, nie można go otworzyć. Najpierw musisz naprawić plik Excel, aby móc wyodrębnić z niego informacje kontaktowe. Możesz przeczytać tutaj kilka ręcznych sztuczek, aby naprawić uszkodzony plik Excel.

Zasadniczo vCard jest powszechnie znany jako standardowy format pliku powszechnie używany do przechowywania kontaktów i informacji o osobie lub organizacji. Informacje mogą zazwyczaj zawierać imię i nazwisko, zawód, adres, numer kontaktowy (komórkowy lub domowy), adres e-mail i wszelkie inne szczegółowe informacje. Ponadto vCard zawiera również niestandardowe pola, obrazy i inne popularne typy multimediów.

VCard staje się obecnie bardzo popularnym formatem plików, ponieważ jest bardzo obsługiwany przez wiele urządzeń, takich jak telefony komórkowe, inteligentne telefony komórkowe, urządzenia PDA (osobisty asystent cyfrowy), iPhone'y, urządzenia z zakładkami, a także internetowe konta e-mail i inne popularne e-maile klienci. Ten format umożliwia użytkownikom importowanie i eksportowanie kontaktów z książek adresowych.

Stary sposób przechowywania informacji o kontaktach

Wcześniej użytkownicy znajdowali plik Excel w najbardziej konwencjonalny sposób do przechowywania kontaktów i informacji. W rzeczywistości niektóre organizacje i osoby prywatne nadal używają plików Excel do przechowywania kontaktów. Ale z powodu nowoczesnej transformacji w naszych urządzeniach i programach stary format został przekształcony w vCard, powszechnie obsługiwany format. Format jest powszechnie akceptowany przez prawie wszystkie systemy operacyjne, w tym Windows, Mac, Andriod, iOS i wiele innych.

Wszyscy wiemy, że Excel jest ważnym składnikiem pakietu Microsoft Office. Niektórzy użytkownicy komputerów nadal używają programu Excel do zarządzania swoimi danymi kontaktowymi. Powód jest dość prosty i jasny, tj. Kontakty są w czytelnym formacie, a użytkownicy mogą je łatwo modyfikować.

Czasami musisz zaimportować kontakty z pliku Excel lub wyeksportować kontakty do pliku Excel. Oba zadania są prawie niemożliwe. Nie możesz zaimportować kontaktów z pliku Excel do żadnego innego programu lub urządzenia, ponieważ ten format nie jest powszechnie akceptowany przez inne programy lub różne urządzenia. W ten sam sposób nie można eksportować kontaktów bezpośrednio do pliku Excel. Z pewnością będzie to wymagało dużo ciężkiej pracy, a czasem zadanie staje się czasochłonne, ponieważ musisz ręcznie dodawać setki kontaktów (jeden po drugim).

Potrzebujesz konwersji z Excela na vCard

Zawsze lepiej jest zapisywać kontakty w ujednoliconym formacie obsługiwanym przez wiele urządzeń i programów. VCard to najpopularniejszy i najbardziej obsługiwany format. Zastąpił plik Excel, który był powszechnie używany do przechowywania kontaktów.

Aby wyeksportować wszystkie kontakty z formatu Excel do formatu vCard, możesz wypróbować dwa różne rozwiązania:

1. Łatwa sztuczka DIY
2Zewnętrzne narzędzie Excel do konwertera vCard

Zawsze zalecam ręczne sztuczki przed użyciem jakiegokolwiek narzędzia innej firmy. Czasami ręczne sztuczki rozwiązują nasze problemy bez konieczności korzystania z innego narzędzia. Chociaż sztuczka manualna jest uważana za najtańszy sposób, czasem może wymagać większego wysiłku ludzkiego i wystarczającej ilości czasu podczas egzekucji. Jeśli podczas wykonywania jakiejkolwiek ręcznej lewy dojdzie do jakiegokolwiek błędu lub błędu, może to prowadzić do utraty kluczowych danych i informacji.

Konwerter plików Excel na vCard

Powinieneś użyć sztuczki ręcznej tylko wtedy, gdy musisz wyeksportować tylko kilka kontaktów z Excela do plików vCard. Ale jeśli masz wiele kontaktów, sztuczka ręczna nie jest właściwym wyborem, ponieważ może zająć więcej niż wystarczająco dużo czasu. W takiej sytuacji powinieneś spodziewać się profesjonalnego narzędzia Excel do vCard Converter do łatwej, szybkiej i bezpiecznej konwersji. Może łatwo wyeksportować dużą liczbę kontaktów do jednego lub wielu plików vCard w mgnieniu oka.

Narzędzie Excel do vCard Converter dostarczone przez oprogramowanie pomaga eksportować kontakty z Excela do plików vCard. W przeciwieństwie do sztuczki ręcznej, może wykonać operację natychmiast, bez zajmowania dużo czasu. Przed zakupem oprogramowania należy pobrać wersję demonstracyjną w celu bezpłatnej oceny. Korzystając z wersji demonstracyjnej, możesz częściowo przekonwertować program Excel na vCard. Aby obejść to ograniczenie, należy kupić licencjonowaną wersję programu Excel na narzędzie vCard Converter.

  Never miss a story from us, get weekly updates in your inbox.