Importeer gewoon vCard in Outlook en exporteer Outlook zonder problemen naar VCF.

Er zijn veel gebruikers die VCF willen importeren in Outlook en VCF willen exporteren vanuit Outlook. U hoeft zich geen zorgen te maken na het bezoeken van een nuttige blog. Hier vindt u een eenvoudige oplossing voor de taak. Voordat u doorgaat met oplossingen, laat ons weten waarom import / export vereist is.

Redenen om VCF in Outlook te importeren
Wanneer gebruikers contacten naar hun Outlook-e-mailclient willen verplaatsen om ze indien nodig in Outlook te openen, voelen ze de noodzaak om vCard in Outlook te importeren.
Op dezelfde manier willen gebruikers soms dat hun contacten toegang hebben tot hun Android-apparaten, dus moeten ze Outlook exporteren naar VCF.

Conversie-oplossingen
Er zijn een groot aantal oplossingen die VCF in Outlook kunnen importeren en Outlook naar vCard kunnen exporteren. Er zijn handmatige en geautomatiseerde oplossingen om de conversie uit te voeren. Maar hier zullen we een effectieve en een andere oplossing voor conversie bieden, namelijk de Outlook VCF import- en exporttool .

We geven geen voorkeur aan handmatige oplossingen omdat ze lang zijn en soms de vereiste taak niet voor u kunnen voltooien. Bovendien is er geen garantie voor gegevensbeveiliging.

VCard Import en Export Tool: Directe oplossing

De import- en exporttool van VCard is een directe en uitgebreide oplossing voor dubbele taken. Het heeft een vereenvoudigde interface met verschillende werkstappen en geavanceerde functies om de taak te voltooien.

Softwarefuncties

• Lichtgewicht applicatie zonder gegevensverlies.

• Onmiddellijke en probleemloze oplossing.

• U hoeft Outlook niet te installeren om deze taak te voltooien.

• Volledige informatie wordt onmiddellijk getransporteerd

Werk met alle edities van MS Outlook

• Snelle uitvoering op alle versies van Windows

• Gratis proef om meer te leren over software

• Perfecte conversie met volledige nauwkeurigheid.

• Geen probleem met grote PST-bestanden

• Meerdere contacten worden gelijktijdig geëxporteerd naar MS Outlook

Slechts 3 stappen exporteren / importeren

• Bestand downloaden vereist: selecteer bij het exporteren een PST-bestand, ongeacht de bestandsgrootte. Selecteer de vCard-map om vCard in Outlook te importeren.

• Selecteer uitvoerlocatie: selecteer de locatie om ontvangen bestanden op te slaan.

• Klik op "Verwerken": klik ten slotte op de knop "Nu verwerken".

http://www.completeconverter.com/outlook-vcf-export-import/

  Never miss a story from us, get weekly updates in your inbox.