Pobierz konwerter VCF na CSV - Importuj kontakty vCard (VCF) do formatu CSV

CSV i VCF to dwa rozszerzenia plików używane do przechowywania kontaktów. CSV oznacza wartość oddzielaną przecinkami, która służy do zapisywania danych tabelarycznych jako zwykłego tekstu przy użyciu wierszy i kolumn. VCF oznacza Virtual Contact File, który jest uniwersalnym formatem plików używanym do przechowywania kontaktów i obsługiwanym na Androidzie, tabletach i innych platformach. W tej sekcji bloga podamy Ci decyzję dotyczącą konwersji plików VCF do formatu CSV.

Po co konwertować VCF na CSV?

CSV to format pliku, który jest dobrze obsługiwany przez program Outlook i różnych klientów poczty e-mail do przechowywania kontaktów użytkowników. Jest to uproszczony format przechowywania tekstu i danych liczbowych. Format pliku CSV może być bezproblemowo używany do przechowywania kontaktów w klientach e-mail Mac.

Jak przekonwertować pliki VCF do formatu CSV?

Nie ma ręcznego rozwiązania, które mogłoby pomóc wyeksportować plik VCF do formatu CSV. Duża liczba użytkowników pobiera rozwiązania zewnętrzne VCF na CSV Przetwornik w celu przeprowadzenia konwersji. Narzędzie jest w stanie bez problemu eksportować wiele kontaktów z pliku VCF do formatu CSV. Dzięki uproszczonemu interfejsowi graficznemu możesz łatwo zrozumieć narzędzie i jego działanie.

Narzędzie konwertera VCF na CSV zawiera -

  • Szybko uruchomiona aplikacja za pomocą kilku kliknięć
  • Możliwość ustanowienia wybranych pól kontaktowych
  • Kompatybilny ze wszystkimi wersjami systemu Windows,
  • darmowe narzędzie do oceny oprogramowania
  • Zainstaluj dowolne wybrane miejsce do wyświetlenia
  • praca ze wszystkimi rozmiarami plików VCF
  • Nieograniczone kontakty są eksportowane za pomocą aplikacji
  • bez zmian i utraty procesu eksportu danych
  • Pełny eksport danych CSV, w tym obrazów, wiadomości e-mail i innych
  • W 100% bezpieczna platforma do eksportowania kontaktów z pliku VCF w CSV

Program prac VCF na CSV Przetwornik

Istnieją tylko zliczone kroki konwersji plików VCF do formatu CSV. Ściągnij VCF do CSV Przetwornik program. Nie musisz się martwić, wystarczy kilka prostych kroków -


Krok 1. Pobierz i uruchom aplikację.
Krok 2. Wyświetl plik VCF do konwersji.
Krok 3. Wyświetl podgląd i ustaw pola kontaktów.
Krok 4. Ustaw wybraną lokalizację wyjściową.
Krok 5. Kliknij przycisk „Konwertuj teraz”.

Ostatnie słowa

Na tym blogu udostępniliśmy proste i bezpieczne rozwiązanie, którego wdrożenie nie będzie trudne dla żadnego użytkownika, niezależnie od tego, czy jest on użytkownikiem nietechnicznym i nie posiada wiedzy technicznej. Bezpieczny eksport odbywa się za pomocą aplikacji bez utraty danych. Zalecamy wypróbowanie go od razu.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź tutaj:- https://www.downloadtopten.com/converter/excel-to-vcard/

  Never miss a story from us, get weekly updates in your inbox.