Łatwy sposób na eksport kontaktów MSG w formacie vCard

Wiele osób szuka rozwiązania do konwersji MSG na format vCard i MSG w formacie VCF. Jeśli chcesz znaleźć rozwiązanie do konwersji MSG na format vCard, ten artykuł jest odpowiedzią na twoje pytanie i poradnikiem do konwersji MSG na format vCard? Od oprogramowania MSG do konwertera vCard. W tym artykule wyjaśniono również, jak transkodować kontakty MSG do różnych formatów bez instalowania programu Microsoft Outlook. Pliki MSG używają tylko aplikacji Outlook, a użytkownicy programu Outlook nie mogą czytać kontaktów MSG. Dlatego użytkownicy chcą rozwiązania tego problemu przez inne firmy. Pokażę ci oprogramowanie do konwersji wielu plików MSG do pojedynczego formatu vCard i VCF bez konieczności instalowania programu Outlook. Program z MSG do vCard Przetwornik, który może konwertować wiele plików MSG w formacie vCard z MSG w formacie wsadowym na vCard. Teraz przede wszystkim uczymy się, jaki jest cel formatu pliku i dlaczego musimy przekonwertować MSG na format vCard?

Informacje o konwersji MSG na vCard

Plik MSG
MSG oznacza masaż, pliki MSG służą do zapamiętania masażu i rozdzielenia danych e-mail w formacie. Rozszerzenie MSG jest tworzone przez Microsoft Outlook. Pliki MSG są specjalnie zaprojektowane do zapisywania informacji e-mail i łatwego eksportowania dowolnej wersji z MS Outlook za pomocą funkcji przeciągnij i upuść. Pliki MSG to zarchiwizowane wiadomości e-mail, wysyłane i odbierane informacje, adresy e-mail nadawcy i odbiorcy itp. Z załącznikami e-mail.

plik vCard
vCard to skrót od wirtualnych plików kontaktów, pliki vCard służą do przechowywania danych kontaktowych osób w formie elektronicznej, nazywane są również elektronicznymi wizytówkami, które przechowują informacje o wielu kontaktach w jednym formacie. Plik vCard może łatwo przechowywać i udostępniać informacje e-mail oraz załączone wiadomości e-mail.

Jak przekonwertować MSG na vCard

Korzystając z oprogramowania innych firm, możesz łatwo konwertować wiele plików MSG do VCF jednocześnie. Oprogramowanie może pobierać pojedyncze lub wiele plików MSG z dwiema opcjami pobierania, takimi jak dodawanie plików i dodawanie folderów. Oprogramowanie wsadowe MSG do konwersji VCF jest w stanie konwertować wiele plików MSG do VCF jednocześnie za pomocą tego oprogramowania. Korzystając z oprogramowania do konwersji MSG do VCF, użytkownicy mogą łatwo uzyskać dostęp do MSCard pocztą e-mail do vCard, a w tym celu można je dostosować za pomocą oprogramowania do konwersji MSG do VCF, które oferuje kilka opcji konwersji MSG do formatu vCard.

Konwerter z MSG na vCard

  • Konwertuj MSG do formatu VCF w trybie wsadowym i nieograniczonym MSG.
  • Obsługuje pocztę MSG podczas konwersji MSG do formatu VCF.
  • Możliwość utworzenia pliku VCF z wieloma kontaktami do konwersji MSG na VCF.
  • Pobierz jeden lub więcej plików MSG z dwiema opcjami pobierania MSG.
  • Samodzielne oprogramowanie do konwersji MSG na VCF, bez potrzeby instalowania programu Outlook.
  • Konwertuj pełną listę kontaktów MSG do formatu VCF z wieloma kontaktami.
  • Obsługa wszystkich systemów operacyjnych Microsoft Windows, w tym Windows 10.
  • Zapisz przekonwertowane pliki VCF w zdefiniowanej przez użytkownika lokalizacji w systemie.
  • Zachowaj i zapisz właściwości pliku MSG podczas konwersji do formatu VCF.
  • Dostarcz raport dotyczący konwersji kontaktów MSG do formatu VCF.

Wniosek

Korzystając z oprogramowania MSG do konwersji VCF, użytkownicy mogą eksportować kontakty z plików MSG i łatwo importować je do telefonów komórkowych, programu Outlook, poczty e-mail itp. Oprogramowanie zapewnia mniej czasu, użytkownicy mogą łatwo konwertować wiele MSG do jednego formatu VCF. i tworzyć wiele kontaktów za pomocą oddzielnych plików VCF, łatwo zarządzać i zapisywać wszystkie kontakty w plikach tego samego formatu.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź tutaj: - https://www.softakensoftware.com/msg-to-vcard-converter.html

  Never miss a story from us, get weekly updates in your inbox.